اتنا خانماتنا خانم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ني ني كوچولوي ما

بي خوابياي مامان وباباش

1391/8/9 0:07
نویسنده : ماماني
156 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل من چند شبه خوابش بهم ريخته همش از خواب ميپره وگريه ميكنه گریهمن وباباشم شبا از خواب افتاديم کلافهوبه سختي آرومش ميكنيماوه ديگه امشب برديمش دكتر گفت شايد كم خون باشهتعجب براش آزمايش نوشت ، الهي مامان فداش شه موقع خون گرفتن كلي گريه كردگریه همشم نيگاه من ميكرد با چشماش ميگفت منو از دست اينا نجات بده دلم براش كباب شدنگران،اميدوارم مشكل خاصي نداشته باشه چشمكوچولوي من خيلي هم بي اشتها شده اصلا شبها شير نميخوره گریهاول نان 1 خورد بعد گلد بعدم تا هفته پيش پروگرس ولي به دليل تغيير نكردن وضعيتش وثابت موندن وزنش شيرشو عوض كردم دارم نان 2 ميدم بهشاسترسخدا كنه بهش بسازه يه خورده تپل شهکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)